Pagina's

zondag 22 juni 2014

Schade is hersteld

Schade is hersteld!!!!

Zo daar zijn we weer na een tijdje afwezig geweest te zijn.
Het spuiten duurde iets langer omdat het een leerlingen project is geweest maar dan heb je ook wel wat!

Positieve punt alle schade is hersteld!
Even een foto van het trieste aanblik begin januari.
Schade quest

Eerste rondje met de velomobiel
Het is een behoorlijk klus geworden maar dan is die ook weer mooi.
Je kan het nog een beetje zien links vooraan, maar ja het is goed zo.

Zaterdag nog een dag klussen alles erop maken vooral de elektra was een lastig klusje solderen alle draadje weer op de juiste plek neerleggen.
Ik heb kleine las doosjes geplaatst.

Mijn zoontje vind het ook heel interessant, pappa het is een hele mooie raket fiets, alle knoppen even testen vooral de toeter en de knipperlichten was het helemaal.

Die middag ook het eerste rondje gereden dat ging heel goed.


Op het punt waar ik ben aangereden ben ik vijf keer met mijn bukfiets langsgereden in die vijf keer stond er in twee gevallen weer een auto op het laatste moment midden op het fietspad, de laatste keer heb ik heel hard gebeld daarna pas was ik zichtbaar de bestuurder schrok oh ik had je niet gezien. Dus ik ga daar maar heel rustig aan rijden.

Ik hoop nu van mijn velomobiel te kunnen genieten en heeeeeeeeeeeeel veel veilige kilometers te rijden.

Tot snel en wie weet zie we elkaar nog eens rijden.

Gr, John

9 opmerkingen:

  1. Hoi John,

    Gefeliciteerd met dit resultaat! Dat doe ik je niet na.
    Wat ik nog wel zou doen als ik jou was, is een paar mooie reflecterende stickers plakken.

    Groeten, Edwin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Edwin,

    Ik heb er vanmiddag een aantal opgeplakt alleen de voorste nog niet gedaan deze zijn iets lastiger omdat ik mijn richting aanwijs lampen er al ingelijmd heb.

    Gr, John

    BeantwoordenVerwijderen
  3. John, petje af, ik hoop dat de Quest nu veel, heel veel, langer heel blijft. Veel veilige kilometers gewenst.
    Is het overigens niet beter om bij de uitrit een stukje hoofdweg te pakken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilco, Ik hoop dat ie veel langer heel blijft, het is niet zo makkelijk om daar een stuk hoofdweg te pakken, heb ik wel eens gedaan maar daar waren een aantal automobilisten niet zo mee eens. En weer terug komen op het fietspad is lastig.
      Ik rij daar nu heel rustig aan en kijk zelf in de spiegel om te zien of er iets aankomt.
      Groet, John

      Verwijderen
  4. John proficiat! Het heeft inderdaad even geduurd, maar het resultaat mag er zijn! Heel veel veilige kilometers toegewenst, en uitkijken inderdaad bij dat soort gevaarlijke punten, dat zal je zelf moeten doen, de automobilisten doen het blijkbaar niet........

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri, Bedankt, uitritten vind ik wel gevaarlijk er kan er zo maar een voor je staan!
      Gr, John

      Verwijderen
  5. De omgeving spiegelt zelfs in de body van je fiets! Geweldig.
    Medeweggebruikers die de doorgang onnodig blokkeren (niet alleen, maar wel vaak automobilisten) kom je helaas veelvuldig tegen.
    Zorg dat je remmen altijd goed functioneren en let op voor drie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Kees,
      Hij is inderdaad wel heel mooi geworden.
      Ik heb tegenwoordig meer last van mensen die berichten typen onder het fietsen die gaan van links naar rechts. Wat bedoel je met "let op voor drie!)
      Gr, John

      Verwijderen
  6. mooi herstelt zeg echt goed gelukt ,ik zou niet kunnen

    BeantwoordenVerwijderen