Pagina's

woensdag 8 oktober 2014

Eerste HT2014

Eerst mijn ketting gemaakt, mijn ketting was gedraaid het terug draaien ging niet lukken, ik heb toen de ketting er maar uit gehaald, daarna er weer goed ingedaan problem solved.

Zo voor het eerst naar een herfsttreffen geweest, een route uitgezet met de fietsersbond routeplanner.
Nog nooit zo'n lange tocht gemaakt met mijn velomobiel dus dat was wel spannend. Toen kreeg ik een mail van Michel en Epco ze gingen vanuit Noordwijk rijden richting Egmond-Binnen.

Ik had voor mijn werk nog verplichtingen in de ochtend daarna snel de laatste spullen pakken en richting Noordwijk gereden.
Het weer was prachtig de route die we hebben gereden was langs door de duinen was een prachtige route we waren niet de enige die gingen fietsen het was behoorlijk druk.

Aangekomen op de herfsttreffen eerst even voorstellen, tja je komt toch nieuw binnen.
Na even gezellig praten met andere ligfietser en een aantal ligfietsen bekeken te hebben werd het eten klaar gezet, na een gezellige avond zo het bedje in.

Zaterdag kon de tocht beginnen de organisatie had een mooie route uitgezet, het weer was wederom zeer goed en de tocht was mooi, even gezellig eten bij Struin en weer verder.

Na de tocht ben ik direct naar huis gereden omdat ik nog andere verplichtingen had en geen zin had om in het donker te rijden na het eten.

De terug reis ging zeer voorspoedig was na ongeveer 2:30 uur weer thuis.

Ik wil Katoco bedanken, het was heel gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten