Pagina's

donderdag 11 december 2014

Te weinig gefietst

Te weinig gefietst


Al weer twee manden na mijn laatste blog, hier weer een berichtje.
Ik heb de afgelopen tijd niet veel gefietst, in mijn dagelijkse werkzame leven lukt het nog niet zo lekker om het wegbrengen van kinderen en om op tijd om mijn werk te verschijnen te combineren.

Ik wel de winterbanden er weer op gezet zodat ik weer veilig de winter in kan.
De velomobiel kap heb ik nog niet getest ben wel benieuwd of dit zal gaan bevallen.

Ik moet nog wel een aantal reparaties uitvoeren, knipperlicht linksvoor werkt niet meer?
Stickers aanbrengen, dus ik heb weer wat te doen tussen kerst en nieuwjaar.

Tot de volgende keer maar weer.
Groet, John

1 opmerking:

  1. Hoi John,

    Tja, iedereen moet zijn prioriteiten stellen, soms gaan andere dingen voor het fietsen. Dan kun je die kilometers later weer inhalen misschien, als de kinderen wat groter worden en veilig zelf naar school kunnnen.
    Knipperlicht links voor kan je redelijk makkelijk bijkomen, ik had er eentje linksachter stuk, daar moest het bovendeel voor los! Gelukkig niet voor niets gedaan, het werkt weer na tussen solderen van 2 nieuwe LED's.

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen